Fredag äntligen!!!

Jahopp idag är de då fredag.. De e trevligt.. =D. Vad händer Idag då? jag vet faktiskt inte.. ska ut och cykla ett varv sen. de blir trevlans. ha vatt riktigt duktig på att motionera.. ha vatt ute och gått eller cyklat varje dag.. =).

Händer i mon då? Jo på dan ska jag kanske sola om de e fint och inte regnar o sen på kvällen blir de party hos Frida.. =D De ska bli najs, va längesedan alla hittade på något.. Men nu smäller de två helger i rad. Fatta de. :Dhihi

Allvarligt vet jag inte vad jag ska göra på Valborg.. =S=S Ha ni något förslag??

Här får ni en bild på mej.. :)         image4


Ha de bra.
Simma lugnt.
Puss// Ramona

Kommentarer
Postat av: Frida

SÖTUNGE!

2008-05-04 @ 14:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0