Hejsan, Söndag

jag vet, jag vet, jag vet, sorry att jag inte ha uppdaterat.. Ha liksom glömt bort de.. =(.

Hur e de med er?? Med mej e de bra om man inte tänker på huvudvärken.. ha alltid ont i huvudet när de e sol ute.. Illa. men fatta ni äntligen är de sol ute och inga moln.. :D:D HÄRLIGT.

Iskolan går det bra. Ha kommit in lite mer och så. Ha inte haft några stora läxor på nästan 3 veckor.. såååå skönt.. :D:D

Tog en glass paus med J i onsdag på väntan av bussen.. =) Alltid trevligt med dej plutten.. =) <3

I helgen har jag inte gjort så mycket.. Vi håller på att renovera huset så jag ha hjälp pappa att måla mer brädor.. haha inte så kul men huset kommer juh att bli fint.. :D:D de e juh huvudsaken. eller hur?? haha..
Idag har jag inte gjort så mycket hjälp pappa lite och lite så.. =D.. ganska kul.. :D.

Imon börjar skolan igen:). Lite roligt e den allt.. haha..

Vårat klass ska gå och vandra på Torsdag.. de ska faktiskt bli roligt.. Och jag Hoppas att de kommer att bli de då.. xD.. =D..

Ne nu ska jag dra. One tree hill kommer juh snart..=)=) GLÄJDE!!!..

Ha de bra och ta väl hand om varandra.

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Yesso

Glass är gott =)

2008-04-20 @ 17:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0