Lördag!!

Hejsan Sunshines!

Idag vaknade jag tidigt för pappa hammrade utanför mitt fönster för vi håller på att renovera huset.. Ahhh han e ond! haha

Och nu är klockan typ halv 2, och nu är det en annan gubbe som hammrar.. haha.. men de e juh bra att de händer något så huset blir färdigt till sommaren. .

Fönstergubbarna kom igår men då va de fel stolek på fönsterna så då fick dom åka hem igen och beställa nya.. Typiskt.!! Haha dom kom när jag sminkade mej på morgonen och jag blev pissrädd.. xD

Nu ska jag snart duscha för ska iväg till senare. Fest hos Frida juh så Sara eller Hanna kommer förbi och hämtar mej på vägen.. =).

Men jag återkommer kanske ikväll eller i mon vi får se.. xD..

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0