Tisdag!!

Nu har skolan börjat igen inte så kul tycker jag allt. Vi slutar denna lektionen om en timma och vi ha ingen lärare så de blir att vara inne på bilddagboken som alla andra e.. xD

Mitt lov va as bra. vissa dagar var bättre än andra.. :D En dag så va jag och badade, en dag va jag me jojo. en dag me Eve o en dag på fest. de va mycket roligt.

I går va de min sista dag innan skolan började och då följde jag o Hanna med Sara till Per Brahe de va skit kul. i alla fall när vi skrattade åt alla som gick förbi. haha.. xD.. Trevlig Klass har hon allt.. Slickis och Pottis e Saras små kycklingar.. xD.. haha Sara e våran höna. Vi ritade med lite till Sara som hon kan kolla på om hon e arg eller ledsen:D Mycket fint blev de..:D:D haha..De va kul.. Saknar dej höna pöna.. :D:D

image1Detta e min o Hannas höna.. :D




Pusspuss// Ramona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0