Heeeeeeeelg!

Hejsan!

Nu är det då helg, så skönt. ska berätta lite om min vecka.

i Tisdags var jag på sjukhuset, allt gick toppen, är så himla glad för de=)
Sen i onsdags började skolan för min del, rätt roligt faktiskt, trivs mycket bra i min klass. =) utan vissa undantag. XD
men har haft en riktigt bra skolvecka har börjat läsa samhällskunskap, psykologi (med Hanna F), matte B och lite till, är faktiskt riktigt kul =) har inte så många ämnen som i ettan. För er som inte vet har jag börjat 2:an på Handelsprogrammet. =) ett bra program =D


jag har inte så mycket att skriva, ska till min kusin i mon och göra plakat till Björködagen =)kommer nog att bli kul =)

Puh vad ska man skriva, någon som har någon idé kan säga till?

Puss&Kram Ramona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0