Snart jullov=)

Hejsan sötnosar!

Har får ni en till uppdatering, verkar som om alla skiter i och läsa min blogg, men men jag skriver ändå =)

Denna veckan har varit den bästa på länge, i måndags gjorde jag inte så mycket, slappade ioch pluggade.
i tisdags så tog min syster körkort.=) Wohoo äntlige =)
Sen i onsdags skjusade hon in mej till sta där det var julbord med kyrkan, mycket trevligt och härliga människor=)
Torsdags så shoppade jag, johanna, Tim och Frida efter skolan, köpte då lite julklappar.=) blev inte färdig, haha sen när johanna hade tagit bussen hem så följde Tim och Frida mej till min kusin där Tim skulle hämta sin cykel, sen så blev det en tripp till Ö,B och Maxi med kusin och syster, det var sjukt mycket flum och sådant gillar vi =)
I fredags efter skolan gick jag ner till kusin igen, där vi lagade mat, pratade och sedan gick vi till Bandyn, Vetlanda vann mot trollhättan Wohoo =)=)
Sen så i Lördags så åkte jag och syster in till stan och köpte klart alla julklappar. Känns skönt att ha alla klart.

I veckan har jag också hunnit med att baka och gjort julgodis =) Mys

Snart är det äntligen jullov, så himla skönt, det behöver verkligen, sen har jag bara 3 terminer kvar på njudungsgymnasiet, känns lite .konsigt. Men dessa tre terminer ska bli skit roliga.

Julafton är på onsdag, ska bli mycket trevligt =)

Hoppas ni får en bra julafton om jag inte pallar blogga före den en gång till

God jul=)

Puss


Kommentarer
Postat av: Yesso

snart jul men jag har iaf ingen julkänsla. idag när vi gick ut från skolan kändes det mer som höstlov än jullov :( men men, den kommer väl snart förhopnningsvis ^^



God Jul <3

2008-12-22 @ 21:07:46
URL: http://yesso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0