Veckan

Hejsan!

Dessa dagar som har varit denna veckan har varit helt okej,

Måndags så var jag juh i skolan, helt okej, ganska segt men det fick gå,kom hem satte mej vid datorn och pluggade med.

Tisdags så var det med skola, och konferens och receptionsgruppen Hp07 fick håll en konferens som vi har hållt på att förebreda, gick faktiskt rikigt bra =) Stolt över min insats. =)  hahaha, inte för att jag gjorde så mycket . xD men i alla fall vi hade bjudit in två föreläsare som föreläste för oss, kul. sen efter det så slutade vi, så jag väntade på att Elin skulle komma upp till skolan och sedan gick vi och letade efter Josefine, sen gick vi ner till församlingsgården. Det var julmys i massor, and I love it =)=) Pratade, flummade, skrattade och annat mys =)

Onsdag, alltså idag har skolan vatt helt okej, hade omprov i matte B, fy fan, jag hatar matte, det gick verkligen inget bra :S Slutade vid halv 3 idag, då umgicks jag med Johanna mfl. Ska plugga snart och sen ska jag på utvecklingssamtal, hoppas jag har vatt duktig. haha, men det brukar jag att vara =)

Puss

You make me hart to breathe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0