Hmm

Man har mycket i livet man ska vara glad över, men ändå är man inte nöjd,. Man har mat, kläder, ett hus att bo i, vänner, familj och så mycket mer. Men ändå är det så mycket man saknar, vad är det då man saknar?? Jag saknar en pojkvän, men han kommer väl när man mist anar det antar jag, har jag rätt? finns det en kille till alla? Jag saknar en trygg och varm famn som bara längtar efter än, visst man har vänner och familj som alltid har famnen öppen men ändå, man vill ha en annan människa som man vill krama.

Jag saknar att få leva ett bra liv, att slippa oroa sig för saker, slippa vara rädd för vissa saker, att slippa vara så blyg och bara slippa vara orolig.

Jag har så mycket tankar i mitt huvud som bara flödar fram, mycket känslor av olika slag.
Varför kan man inte bara vara sej själv och acceptera andra som dom är?? Är det så svårt??

Ibland blir man bra så förbannad på folk! Väx upp och bete er som folk! Det finns andra än er på denna jord!

Jag ville bara få ut lite av mina känslor jag vill skriva mer men jag vill inte trötta ut er.

Kommentarer
Postat av: Sabbe

saknar dig me, hälsa familjen <3

2008-07-21 @ 23:11:21
URL: http://ssssaabbeee.blogg.se/
Postat av: Yesso

klart att det finns en för alla, det tar bara olika lång tid att hitta personen.



saknar dig hun, vi måste ses nån dag nu innan frankrike <3

2008-07-24 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0