Pussycat dolls.

Hejsan!

Hoppas allt är bra med er. =) Men mej är de bra, har lite ont i magen bara men de går någ över snart. =) eller vi får hoppas de. haha

Idag har jag varit i stan med mamma och pappa, trevligt trevligt=) Jag utnyttjade dom lite på pengar. haha
Nej men jag frågade faktiskt snällt och de fick jag xD. Jag köpa en resväska (som jag ska ha med mej till Frankrike och sen ska syster ta över den och ha med sej den till Kenya), sen köpte jag ett par mjukisbyxor och en annan liten väska haha, allt ska med ner till Frankrike. xD. haha, har redan börjat planera och Josse säger att de är förtidigt med sen när man väl är de så har man glömt något och ångrar sej att man inte packade tidigare. haha jag är smart. haha
Men jag säger bara de min väska kommer att vara as full. haha O sen vet jag inte vad jag ska ha med mej på bussen att äta, Vi ska då åka buss ända ner. haha lite långt kanske men vi klarade det förra året och så kommer vi göra detta året. haha .
Nog om Frankrike/Taizé. haha

Sen efter vi hade vatt i stan åkte vi till syster där hon jobbade och fikade. =) riktigt mysig att sitta där hela familjen ( utan min älsta syster då, men hon bor i södertälje och är ute o far nu, kanske i Tyskland eller i Tjekien. haha vet inte riktigt. :S) Men Erika hade dukat fin så kom vi med fikat. =), Sitta allla där i en liten fin kyrkstuga och fika . haha Erika jobbar då som vice vaktmästare. =) Tjänar fett med pengar , haha

Nej nu ska jag nog gå och hitta på något annat. =)
Men har det super bra, kommer inte att uppdatera nu på länge för jag ska jobba i mon sen kommer jag hem, äter packar och sen åker jag till kusin och sen ska vi till Eksjö på fredag o lite så. =) ska bli nice. =)

Pusspuss har en bra kväll <3

Kommentarer
Postat av: Sabbe

ååh tack så mkt , <3

2008-07-16 @ 23:04:22
URL: http://ssssaabbeee.blogg.se/
Postat av: Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D)

svar: HIHIHIHI, men jag är tillbaka nu babe <3e

2008-07-19 @ 00:02:09
URL: http://mrsunderbar.blogg.se/
Postat av: Yesso

Men asså om man börjar göra en packningslista en månad innan man åker så e man väääääääldigt tidig! :P

bara för jag började o packa efter till lägret kvällen/natten innan när ni stuckit men jag ska försöka börja packa tidigare till Taizé xD <333

2008-07-19 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0