Ska jag ta det eller inte ?

Hejsan!

Har inte hunnit göra så mycket idag, vaknade typ vid halv 11 så har hängt upp lite tvätt och så. =)

Idag så ringde en som heter Caroline till mej, vi jobbar på samma sommarjobb, så jag har tagit de första veckorna så hr hon de andra, men nu är det så att hon inte kunde ta vecka 31 och frågade om jag kunde ta dom veckorna, men sen så trodde jag att jag var i Frankrike då men jag ska juh dit på Lördagen, sen på torsdag till Fredag ska vi ha övernattning med mina kompisar så jag kanske kunde ta måndag och tisdag men sen måste man juh hinna packa och tvätta med. och jag vet inte om jag hinner det. o sen vila upp sej med. åhhhh, jag vet verkligen inte hur jag ska göra?? HJÄLP?

Nu ska vi äta lunch här hemma 

Bye, Kramar Ramona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0