Torsdag

Hejsan Solstrålar.!

Hur är det med er? Hoppas att allt är lika bra som jag har de. =)

Jag vill åka utomland!, men jag har inga pengar och de suger, alltså jag=fattig. Men jag kommer få några tusen nu när jag jobbar, men jag får inte så mycket, men de är bättre än ingenting eller hur? haha .

Jag har börjat lyssna på lovsång, jag älskar lovsång det är den bästa musiken som finns, på lägret så sjöng vi de varje kväll och man kan inget annat än att älska de. =) Jag saknar de så mega mycket så de inte finns. Säg till om någon vill följa med mej på ett möte någongång=). Det är så illa mysigt.

Vad har ni hittat på idag?
Själv har jag jobbat från 10-15 rätt korta dagar men helt lagom tycker jag, De va strul med leveransen, bilarna som kommer med dem kom sent och massa fel . usch, min boss va lite irriterad men hon är härlig. =)

Men vet ni, snart åker jag och vi som är konfirmandassistenter till Taizé WIHOO,! det är glädje kan jag säga. =) Fatta vad vi och mina tjejer kommer att rocka där,, wihoo. Asså de kommer finnas snygga killar hur man än vänder och vrider på sej. haha  Fast Sara har juh pojkvän o Elin någon på G ;) så de blir jag och josse. Wihoo, hon ska vara min tolk med. är inte så bra på engelska så hon kommer att vara de för mej =) haha Jag får väldigt roliga bilder i mitt huvud. haha hoppas ni tänker på samma sak som jag, haha nu lät jag som B1 och B2. hahahaha jag är övertrött. xD

Det blev ett lång och meningsfullt inlägg. hahahha .

Men lyssna på denna låter, så grymt fin http://youtube.com/watch?v=tbNyEl1mRl4&feature=related. =)

ha de bra sötnosar. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Emelie (Den långe tjejen på 192cm ;D)

svar: vad skönt gumman! :) jag behåller nog blogggen. iallafall tills vidare, hihihihhii!

skönt att nån blir glad av bloggen iaF :)



PUSS Å KRAM PÅ DIG SÖTAN <3

2008-07-05 @ 22:58:39
URL: http://mrsunderbar.blogg.se/
Postat av: Yesso

Hi guys! Wazz up? I'm Yesso and this is Ramona. I'm her interpreter :P



Hahaha! xD Vi kommer så rocka i Taizé och de e inte alls långt kvar nu =D



Pusssssssssss

2008-07-07 @ 16:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0