TRÅKIGT

Hejsan sötisar!

Om jag får vara ärlig så tror jag ingen läser min blogg, men skit samma, jag har väl ett tråkigt liv som ingen vill höra på. Antaglingen.

Men i alla fall har jag börjat jobba och det är härligt. jag älskar mitt jobb=) Alla är så hila snälla och man kan inget än att tycka om dom =) Flera kunder ha sagt att jag är söt, men de va en kund som kom fram till mej och frågade vad jag hade gjort med håret för jag har mega lockigt hår o jag vet inte hur jag ska ta det. haha men men det var en gullig liten gubbe. =) Om ni inte förstod de så jobbar jag i en liten matbutik=) inte så långt ifrån mig=).

De har inte hänt så mycket i mitt liv nu, va på chillkväll hos Frida i lördags. Kanske ska åka till Jönköping till en kompis lägenhet med några vänner någon gång.

Saknar fortfarande lägret fett mycket, ni som var med är helt underbara. <3

Ska dra nu,, Pusspuss//Ramona

Kommentarer
Postat av: Yesso

saknar med lägret och dig! <3

2008-07-07 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0