Chill

Hejsan!!

Sorry att jag inte har skrivit på länge ha både glöm och inte hunnit.
Men nu har jag börjat jobba, och jag trivs mega bra=) Idag va de 2 st som sa att jag va jättesöt och man blir genast mycket gladare, eller hur? Sen va de en kund som kom in och kollade jättekonstigt på mitt hår (jag har självlockigt o de är verkligen lockigt) o typ frågade vad jag hade gjort med håret. och man bara men hallå, tack då, men jag skrattade bort de . haha men men, sen kom de in en annan kund och sa att jag var jättesöt och de sa min boss med. haha
Så jag trivs verkligen=)
Ha ni sommarjobb? I så fall var?

I går var jag och shoppade med syster och kusin Emma =) det var mycket trevligt, var och åt på Mackerian i vetlanda om ni inte vill ha redig mat men ändå vil bli mätte gå dit, men får typ en as stor baguett med olika saker i men vi tre tog kyckling curry AS GOTT!!! haha
Jag köpte annars en Shal och en ny kamera=)=)=) Wieee.
Vi började me snacka om att några från lägret ska hitta på något snart så vi ska höra med dom, men fatta vad kul de kommer att bli om de blir något. xD

alltså jag vet inte hur man sätter in bilder så om någon vet så snälla berätta. =) Jag kunde de innan men nu när jag flyttade den till publishme så har jag inte kunnat, så nu blir de bara en tråkig blogg med massssssor av text o inga bilder=( men säg om ni vet hur man gör =)

I helgen ska jag kanske va me min kusin och vi ska ta de chill =) alltid trevligt=)

Men nu ska jag nog gå o sussa.
Men ta hand om varandra.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0