Fredag!!

Tjena sötisar!

Hur e de me er? Med mej e de bra.

Vackert väder idag igen. Fatta de ha vatt de typ as länge nu =)
De säger på vädret att de kommer lågtryck snart. men liksom jag ska på läger nästa vecka på lördag till onsdag,
och de måste va fint väder för de va pissväder förra året på de lägret och jag klarar inte av kalt och blött återigen på
ett läger för då åker jag hem, jag har aldrig varit så blöt i hela mitt liv.! Håll tummarna! =)

Händer idag?
För blir de att hjälpa pappa, vill egentligen in till stan och se alla 3:or ta studenten men nej de går inte. åhh!
Men jag ska på student på Lördag för då tar Emma student ( min kusin) =)=)

I går var jag på hennes bal i Eksjö, mycket trevligt kan jag säga=) Wihoo.
Blev så glad, MYS!!

Lite bloggar jag kan tipsa om: www.kenzaas.blogg.se 
                                                       www.blondinbella.blogg.se 
                                                       www.cissilagrell.blogg.se
                                                       www.mrsunderbar.blogg.se
 
Alla dessa 4 bloggar följer jag. =) så läs och se. =)

Nej nu ska jag ut i de vackra vädret.

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0