hejsan. Måndag

Hejsan solstrålar=)

Måndag igen och de e skola. onödigt tycker jag. va gör vi på lektionerna? jo vi pratar betyg och inte ett ända skit. haha.
Ha ni slutat skolan? eller när slutar ni?

Idag ska jag inte göra något, sola om de e sol men de e det säkert inte, de e de inte nu i alla fall. tråkigt tycker jag allt, =(

men de måste vara fint väder på uv-lägret som börjar på lördag, omg LÖRDAG de e juh snart. Wihooo=)=)

Nu börjar min lektion snart och jag ha turism inte så kul kanske men de går an.xD.

Längtar till SOMMARLOVET!!!!!!!!! 4 dagar kvar. =) eller 5 med denna. =)

Tack för att du lyssnade igår, jag älskar dej.<3

Förlåt att jag drog upp de men jag var tvungen att fråga, tycker om dej<3

Ha en bra dag.
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0