Hejsan, onsdag

Tjena sötnosar!!

hoppas allt e bra med er? Med mej e de bra. sommarlov om bara några dagar. Slutar den 13 Juni och ni? Jag vet att vissa redan har slutat så otroligt skönt.

Jag slutar på en Fredag o sedan på lördagen ska jag iväg på Uv-läger ska blir sååå skönt att åka bort och bara drömma ett tag. Eller vad säger ni?

Värmen och vädret håller i sej så ortoligt skönt. börjar att bli lite brun o de e  possetivt =)

Börjar kl halv 10 idag men när man bo ute på landet och de inte åker några bussar förbi får man ta den tidiga bussen och sitta i en datasal och skriva här=) sitter också vid bilddagboken, har ni en sådan? i så fall vad heter ni?
Jag heter glasklaar. =) Slutar också vid halv 2 i dag men får ta den bussen som åker hem till mej vid kvar i 4. men få återigen sitta vid en dator. kanske uppdatera då. =).

men snart börjar jag ( om ca en halv timma) haha de är ganska långt kvar. haha Har engelska och de suger. hata verkligen engelska och läraren. hon e helt körd. men man får la bita ihop ett år till för vi har inte Engelska i 3:an så skönt=) sen efter de har vi lunch och sen idrott. Våran gympalärare e också körd. haha jag har bara körda lärare idag. xD

Men nu ska jag dra.

ha de bra vännerna. pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0