lateeeeeeer

T´jena igen mina vänner<3

nu är då klockan typ lite över 3 och jag har dötrist. ha suttit här sen halv 2 och fatta va långtråkigt de är eller. fyfyfy

bussen går om typ 35 min. SKÖNT! haha. ¨vill verkligen hem och bara ta de lungt. =) eller vad säger ni?
jag hatar dessa tangenter för dom e så små och så missar man bokstäver eller trycker på 2 samtidigt. haha. jg har lärt mej att skriva utan att titta. Applåder till mej =)=) haha .

händer ikväll?
för mej blir de slapp o Tv/datorn. =) E hungrig me. så ska äta när jag kommer hem. haha,. gott. hoppas mamma har lagat något gott. men de brukar hon juh göra. haha men hoppas att de inte är fisk för de e äckligt eller man får inte säga så, så jag säger mindre gott. hahaha de låter helt cepo. xD

mem nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. haha ..

men ha de bra folks.

Fråga en fråga. jag lovar att svara om den e inte allt för personlig.

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0