orkar inte mer!

Hej bloggen!

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör. jag kan säga att jag e väldigt trött och ont i magen. sista gången jag kollade på klockan i natt va den 12. så jag somnade typ kanske vid halv 1. så de e lite seg nu. =(. mag ont vet jag inte varför jag har.

Ska till sjukhuset i dag klockan 12. =/ orkar inte gå dit.

känns som om jag inte orkar något längre. för många tankar, vet inte vad/hur jag ska göra.. Åhhh vill men ändå inte. kommer inte kännas vanligt efter de juh..
Måste ha sommarlov nu, det är bara 3 dagar kvar och denna dagen o de e typ en halv, skolan e meningslöst lika bra att åka hem, men nej de går inte, har ingen skjus hem. fan. åhhhh snälla hjälp mej, vad ska jag göra?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0