Skola!

tjena!

Hoppas allt e bra me er. =)
För mej e de bra, e bara fortfarande trött bara men de går nog över. xD. haha, får gå o lägga mej tidigt idag fast jag gick o la mej tidigt i går typ vid 10 men somnade inte förän klockan vad 11. de e surt.

Nu har alla fall min klump i magen släppt och de känns bättre. Tack Johanna du hjälpa mej verkligen fast jag inte gjorde som du sa.. xD. Jag vill bara testa jag säger till om jag inte vill mer, Tack gumman<3

Vi får se hur de blir me den saken som vi snackade om igår, får se om de funkar.=) vill att de ska göra de. =)

Va ska ni göra i sommar? Jag ska då på läger som jag har tjatat om, jobba och sen till Taizë. vet ni vad det är?
jag kan berätta för er. de e typ ett munkkloster o sen så får man leva där i munkarnas liv och vi hjälps åt att laga mat och städa och så, jag har varit där ett år tidigare o de va förra året. de roligaste jag har gjort på länge, längtar dit igen. man träffar ungdomar från andra länder och så, mycket trevligt. jag har fortfarande kontakt med en som heter Tova som bor i Göteborg=) Hon e 92:a.. =)

haha vet ni, jag har lektion fast sitter och skriver i min blogg. haha fast vi kollar bara på film ändå, she´s the man ha ni sett den? den e as rolig. haha

Men nu ska jag fortsätta att kolla ha en bra dag babes.

Pusspuss // Ramona<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0