SOMMARLOV!!!!

Nu har jag sommarlov. wihooooo, de e så skönt.

Man slipper: Arga lärare
                       Krav att man ska ha gjort den och den läxan osv
                      Alla som man inte tycker om
                       Och med mer.

Man får: Sovmorgon
                Frihet
                Inga krav
               Sena kvällar
                Festa när som helt
                och mycket, mycket mer.

Jag älskar verkligen sommarlov, synd bara att vädret inte är så fint som man vill ha de. men hoppas att de kommer.
Som jag ha sagt innan så ska jag iväg på Uv-läger i morgon, längtar så himla mycket, kommer dock inte kunna skriva på hela veckan, men jag hoppas att ni klarar er, ha juh knappt inga läsare, om ni läser komentera en rad och skriv vad ni vill veta om mej=)

senare ikväll e de fest hos JOSSE!!! Wihoooo<33

Ha de bra sötnosar<3


Kommentarer
Postat av: frida

hoppas du hade det bra på lägret =)

2008-06-19 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0