UV-LÄGRET!

Hejsan sötnosar!

Hoppas ni har väntat på mitt inlägg om Uv-lägret.=)
Ha ni haft de lika bra som jag denna veckan?

Jag ha då vatt på uv-läger, de ha vatt toppppppen! Vill tillbaka redan nu. =/
Lägret hette då Källan 2008 och våran by hette Sjön (björkö, stensjön och sandsjöfors).
De kårer som var med på lägret var: Eksjö/värne, Bodafors, Malmbäck och Bockara/Hultsfred/Mörlunda.

Vi sov i tält och de va sjukt kalt på natten, förfrös typ min näsa xD.
Bön och lovsången e så bra , jag älskar verkligen den.

SAKNAR LÄGRET 2008, hoppas att 2009 blir lika bra=) fast då byter vi kårer att vara med, så de blir kul får vi hoppas. Känner juh mer då.=)

Måste dra.

Glad midsommar på er folks<3

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tss, de va inte kallt på natten om man hade tillräckligt med kläder, en bra sovsäck o bra lösningar xD

2008-07-07 @ 16:30:02
Postat av: Yesso

Glömde att skriva att de va jag på förra inlägget men jag tror att du listade ut de själv xD

2008-07-07 @ 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0