3 Maj..

Idag är det Saras 17 årsdag.. :D Säg Grattis=)

igår var jag på stan med Josse och vi skulle köpa en present till Sara men sen mötte vi upp Frida och senare Anja.. Så vi köpte alla en pressent tillsammans.. =)

senare va de fest hos henne, as kul. Frida va helt Crazy.. =)... haha
Vi fick också träffa Anton, de e allt en trevlig pöjk.. =P..

Idag ha jag inte gjort så mycket, vaknade vid halv 11 och sen åt jag lite o så. sen satte jag mej vid datorn och lite så.. Ha vatt ute och gått idag med =). Hjälpte mamma att plantera men de va mest Erika som gjorde det.. xD
haha och nu sitter jag här igen o snackar lite me Johanna <33.

nu ska jag nog gå och baka en kladdkaka.. =).. mums..

ha de bra// puss Ramona

image5
Såhär såg jag ut igår..

Hade på mej:  Röd topp från Kaphal
                          Örhänge från glitter
                          Kofta från Kaphal
                          Ett par blåa jeans ??
                          Nyinköp ring från Glitter

Kommentarer
Postat av: Frida

det var la tur att ngn var lite crazy, han var trevlig =) helt klart godkänd ! haha

2008-05-04 @ 14:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0