Frustrerad

Hej bloggen!

Jag tror inte de så många som läser min blogg men jag skriver ändå.
Skolan idag va tråkig , meningslös och jättetråkig . men men de e väl sådant man får ta eller ?
Jag var ute och gick för en liten stund sen , rikgit skönt tycker jag ally ")

Imon ska vi konfirmandassistenter träffas och de ska bli redigt roligt , tycker så mycket om er , synd bara att man inte känner alla lika väl . Men jag har juh mina favoriter . =)
Min pappa fyller imon med . Wihoo=) ska bli kul att fira han nu , men tyvärr är jag inte så mycket hemma i mon , ska juh först gå i skolan o sen på assmötet o sen kommer jag hem , klockan är väl då typ19,00 men kommer juh vara lite hemma i alla fall , ganska skönt .

De e vädigt mycket i skolan nu , har nationella i matte på torsdag o nästa vecka har jag två prov på samma dag och båda är ganska stora . Jag orkar verkligen inte mer . Är så trött på skolan just nu , jag e nog inte ensam eller ? Men men de e juh bara 12 skoldagarkvar o de kommer juh att gå fort , eller de får vi hoppas =)
Annars i skolan idag så va de studentsånger och de va juh trevligt men man höll på att bli döv . xD.. I alla fall när Bp# slog på sina trummor . haha . Längtar tills vi tar studenten ")

Jag har väldigt många tankar i mitt huvud och de e inte alltid bra att tänka så mycket . Hur ska vi göra ?
Jag tycker verkligen mycket om dej o jag vill ha dej som vän , men jag förstå inte hur de andra ska gå till ? om du har svar på de kan du höra av dej . Du har blivit blyg mot mej och de e juh inte bra  "/ . Suck . HUR SKA VI GÖRA? <33

Fest i helgen. Wihoo något possetivt i alla fall =)
Och Marianne kommer hem =)

PussPuss // Ramona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0