heeeeeeej! Måndag!

hej mina sötnosar<33

Hoppas allt e bra med er=) Med mej e det forfarande ganska bra, lite ont i halsen. =/ de suger.

Just nu sitter jag och min klass på en data lektion kanske inte de roligaste.
men de e den roligaste lektionen idag. Ha haft turism, matte, bransch och
produktkunskap och nu datakunskap. =) kanske inte sååå rolig dag och de blir bara
värre om man e trött och hungrig. men men slutar om typ 45 min.. =) yääää..

idag ska jag förövrigt inte göra så mycket. slappa och gå ut och gå ska jag me, kan inte komma till
gymmet idag heller =(. de suger. =(

Men nu måste jag sluta för vi ska ha genomgång nu..=)..

Ha de bra. Puss// Ramona<33

Kommentarer
Postat av: Tove

Kolla in min blogg =)

2008-05-12 @ 16:22:33
URL: http://croneman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0