heeeeeeej! söndag

hejsan mina sötnosar<3

Hur e det med er? med mej e de ganska bra, ha int i halsen. de kanske e för jag badade igår med.. haha

Just nu sitter jag ute med laptopen såååå skönt, dock lite kalt i skuggan. får inte sitta isolen idag, i alla fall inte så mycket pga att jag är som en kräfta på axlar, bröst oc så vidare som jag pratade om igår.. haha.. men men va gör man inte för att bli brun..??

I dag ska jag inte göra så mycket. tänlte attt jag skulle gå en runda sen men vi får se.. haha...
Sitter och lyssnar på tokio hotel=)=). de e verkligen bäst om man säger så eller hur?? =)

Va ha ni gjort ihelgen? För mej ha det vatt en lung helg.

iveckan händer de inte så mycket, ska till ullared på Tisdag=) sen har vi redovisning om Bohuslän på turism. Så de blir en lung vecka tror jag. nästa vecka börjar alla prov, då har jag två stycken och de suger. usch. längtar till sooooooommaren.. men de e typ sommar nu men jag vil ha meeeeer värme.. =)

Nu ska jag dra.
ta hand om varandra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0