Hej Söndag!

Godmorgon bloggen.

Ha vaknat för ett tagsen. E förkyld, hostar och har släm i halsen. Men vi får hoppas att de blir bättre tills imon för då e de FEST.. Wihoo.. =) Ska bli kul. kommer att gå med Frida. Jojo och Eve och vi ska vara hos Eve innan vi åker in till stan. =). jag e jäkligt taggad, för de va as längesedan jag festade och nu e de på tiden. =)..

Händer idag? För mej händer de inte så mycket, måste plugga för har data prov imon och jag måste få MVG.. hahaha.. annars får jag inte de i slutbetyg. haha.. Carina ( vår datalärare) e as ball, hon ger oss godis o massa på lektionstid. xDhaha.
Annars ska jag ut och gå en runda idag. ska bli nice.. ska hämta min cykel i B-by me. haha Erika hade den till Tåget igår för hon skulle in till stan o festa.. xD.. haha

Ha en bra dag folks.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0