Hejsan! ARG!!!

Okej, nu är de såhär. Du kan snacka skit om mej men behöver du läga in de på bdb?? Ha du inte något vätt i huvet eller? NEJ de verkar inte så. Blir bara så jävla arg att man kan göra något sådant. Fy fan.!!!
jag blir bara så jävla trött på folk som håller på hela tiden. Väx upp o skaffa ett liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sitter iskolan och lyssnar på musik och har tråk. slutade för en timma sedan. kanske inte de roligaste att sitta kvar i skolan själv när alla i klassen har åkt hem. men så e de att bo på landet. men jag triv där ute..=)..

Händer mer idag?
Jo jag ska plugga har ett turims prov på fredag och jag vil helst ha Vg på de, då kanske jag får Vg i betyg och de e juh bra=)
Sen blir de väl ut och gå o lite så, hjälpa pappa kanske.. ").

Men nu har jag inget mer att skriva, står still i huvet.

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0