Hejsan!!

Tjena!

Nu harjag flyttat över min blogg på publishme.se.. haha.. Bara så ni vet.. fast jag heter samma sak. xD

Igår så kom dom o satte in fönstrerna på huset och de blev fint.. =) Längtar efter att huset ska bli klart. men de blir det nog, får vi hoppas=).
Efter att dom har vatt här såg det ut om fan. Så jag och Erika fick städa hela huset, kanske inte de roligaste precis men de blev fint. Efter de åkte familjen ut och åt mycket trevligt må jag säga.. (:

Skrev me han igår med. Mycket trevligt=)

Idag vaknade jag vid 11.00 såååå skönt att få sova.. (:

Idag om en vecka är jag o mina gullungar på Liseberg.. Wihoo.LÄNGTAR!!. (:

Ska dra och städa mitt rum nu.. de är såå förbannat skökigt..

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Frida

vem e han ???

2008-05-17 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0