Lediga.. SKÖNT

Igår var de UP.
Vi va på förfest hemma hos Eve o de va skit kul. jag kom dit efter skolan så då fotade vi oss o snackade lite sen efter de kom frida me drickat och sen gick vi ner till kiosken i Landsbro och köpte tugummi. Wihoo ingen kväll utan tugumi.. xD sen vi typ 19.00 kom Jojo o sen åt vi och sen fixade vi oss lite och hade kul.. =) När klockan hade slagit runt kvart över 9 så åkte vi in till stan. Sen på själva Up va de kul, dansade och snackade de va trevligt.

Varför skulle jag skicka ett sms?? OMG så pinsamt. Han fattade de på andra sms:et.. =S.. Men men.. de kvittar la eller??

Idag är de tisdag och vi e lediga, studiedag.. Wihooo såååå skönt. =D=D

senare ikväll ska jag på kören med SARA.. Wihoo.. haha.. Måste snacka med dej.<3


Nu ska jag sticka. Tack tjejer för en toppenkväll..

Take Care// Ramona,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0