Torsdag..

Idag är de torsdag den 1 Maj.. =)..
Igår var det valborg.. Följde med Emma och Cissi till Ungdomsborgen i Norra Sandsjö. Det var trevligt=). Tack för att jag fick hänga med.. Annars skulle jag ha vatt själv hemma, kanske inte det roligaste.. Eller hur??
Så va gjorde ni på Valborg??


Hur e det med er? Med mej e det bra, fast jag ha ont i käken och i huvudet ( inte bakfull om ni trodde det, drack inte i går).. hehe.

Jag undrar när vårat gäng ska bowla?? Hoppas det är snart i alla fall. =).. Fast jag suger på att bowla. xD..   

Kanske återkommer senare eller kanske någon annan dag..

Hare bra nu o ta hand om varandra..

Pusspuss/ Ramona

Saknar dej<3

Kommentarer
Postat av: sabbe

aa får se om någon ska åka ner dit isommar , kanske följer med då. saknar dig med , hälsa familjen . kram

2008-05-01 @ 13:57:16
URL: http://www.ssssaabbeee.blogg.se
Postat av: Frida

e det vårat häng du menar :O isåfall e det la bara att samla ihop oss =)

2008-05-04 @ 14:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0