hmm

Känslan man har när man verkligen vill ha någon är underbar, men samtidigt ganska jobbigt, för om man inte känner personen eller så, vet man inte om ska chansa och bara köra på eller inte göra något. Om man chansar kan det finnas risker med risker finns det i allt och ibland kan det vara så att man hamnar närmre varandra av just den risken.

Att våga chansa måste man har tillräcklig med mod och verkligen tro på sig själv, jag kan hålla med om att jag inte alltid tror på mig själv och det är inte lätt i alla situationer, jag tror nästan alltid på mig själv, men verkligen inte i sånna här situationer.

Men man ska inte ge upp utan att fortsätta att kämpa, men snart pallar jag inte att kämpa mer

Kommentarer
Postat av: Frida

fortsätt kämpa, det e värt det! Om det e menat, då kommer det att bli ni !

2008-11-30 @ 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0