Torsdag

Hejsan!

Idag har vi då varit lediga från skolan, så himla skönt =) Behövdes verkligen, haha , har inte så mycket plugg just nu, men ska göra omprov på matten på onsdag, Jvla matte, men men, vi får hoppas på att det blir bättre då, kanske VG, haha nej det skulle jag aldrig att få i matte.I alla fall, idag så har jag målat lite på mitt rum, blir riktigt fint, jag jag är fortfarande inte klar med det. haha Men jag hoppas att det ska bli färdigt innan jul, =) så det blir i ordning snart=) halva rummet är typ glad, xD, haha  Sen var jag på Uv med, kulkul.

I morgon blir det shopping med syster i den stora staden, Ska köpa kläder till min kusins bröllop på Lördag, och kanske börja med julklapparna, haha Har ni kööpt några än?

Jag har kommit på en sak. Jag önskar mej verkligen ingenting i julklapp typ, vad sjutton kan man önska sej när man typ redan har allt? okej jag kanske inte har allt men jag har det jag vill ha, och då vet jag verkligen inte vad jag ska önska mej i julklapp. Några idéer??
Jag vet inte ens vilka jag ska byta julklappar med. xD haha jag har inte koll på något.

Puss:*

Du som skrev det där gulliga komentaren i "konstig" Kan du inte höra av dej? Vill så gärna veta vem du är=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har faktiskt köpt en julklapp stolt!

Jag vet känslan, man kommer verkligen inte på ngt , men eftersom jag e lute smått bortskämd o jag äntligen kommer på ngt jag vill ha o sen får jag inte det, då blir jag sur :S



hahahhaha , kraaaaaaam

2008-11-27 @ 22:25:45
Postat av: Mala

du ska byta julklapp me mig!!! :D

2008-12-07 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0