Heeeeeeelgen + loooooooooooooov!

Tjena!

Nu har då höstlovet börjat och det är fett skönt. =) Vi har en lång och lugn vecka framför oss. SKÖNT!
På detta lovet ska jag hitta på mycket. Jag ska göra om mitt rum, filmkväll, bowla, halloweenfest ( vad kan man vara utklädd till?) mm. De kommer bli fett nice=)

I helgen var det då mitterminsmöte i Vetlanda, ungdomar från svenska kyrkans unga. Härliga ungdomar.
Helgen var full med:
  • Massor av skratt
  • Snygga killar
  • Lovsång
  • Härligt folk
  • Mysiga gudtjänster
  • Och massor massor mer
Nu som inte var där, stackars er. =P Haha
 
Btw nu har jag 3 saker jag kan göra på Nyår, det är Hannas Fests, Björns fest eller Vintermötet. Och jag vet inte hur jag ska göra :S Men det löser sig nog får vi hoppas =P haha

Vad ska jag mer skriva om?

Ja just de, HP 07 hade modevisning i fredags det var sjukt kul och mycket fina kläder.=) Det gick också jättebra, haha

Nu har jag inget mer att skriva. =P
Ha det bra// Pusspuss



Kommentarer
Postat av: frida

hur vågar du ens tänka tanken på att inte fira nyår med oss ?? fyyyyy, vilken dålig stil!!!!

2008-11-02 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0