Jobbigt!

Hejsan!

Jo jag har det rätt jobbigt just nu. Mitt humör är på botten och jag är sugen på allt.
Jag blir tjurig för minsta lilla och det är skit jobbigt, gråter för ingenting.
Fyfan, detta är nog dom jobbigaste veckorna i mitt liv och jag orkar snart inte mer. Fast det bara är 13 dagar kvar tror jag. Men jag menar 13 DAGAR!!! Det är as mycket, och jag är såååå sugen!
Efter dessa 13 dagar, tänk om det blir lika dant? Tänk om jag känner lika dant?
Jag vill bara gå och sova dessa 13 dagar och skita i allt, går det?

Nej fy, nu får jag sluta hålla på, det blir inte bättre av att sitta och klaga över detta. Det är min livs dröm som kommer att gå i uppfyllelse räcker inte det? Jo det gör det man jag trodde allvarligt inte att det skulle vara såhär j'vla svårt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

nej, tyvärr blir det inte bättre av klaga ! Och jag har sagt det så många gånger innan, fortsätt kämpa för du klarar det ! 13 dagar Ramona, det är ingenting eftersom det är din största dröm . Ryck upp dig nu förfan och fortsätt kämpa på <3

2008-10-29 @ 18:30:00
Postat av: frida

Lyssna på mej nu!!! vi e så stolta över dej , det e din största/högsta dröm! du kommer klara det här, OK!!! jag vet hur det känns, man måste jobba emot sig själv . det e jobbigt! men är inte målet värt det ? e det inte bättre att veta att det kommer ordna sig bara man orka hela vägen ut ? ska man verkligen snubbla på mållinjen, när man e påväg att vinna ! Att visa att man kan, att bevisa för alla inklusive dej själv att det här kan du!



Jag e stolt över dej gumman , vill du gråta ? använd min axel, vill du slå ngn . jag tar slagen ! vill du skrika? jag kan skrika tillbaka, eller bara ta emot. Gumman det e jobbigt , jag vet ! men finns ju här ! du e så närma nu, sluta inte kämpa !<3333333

2008-11-02 @ 14:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0