Tisdag 14/10 ca kl 17:15

Hejsan mina vänner<3

Mycket längesedan jag bloggade sist, har inte haft ork till det.
Skulle bara säga att jag lever och går i skolan som nästan alla andra 17åringar. xD.

Skolan idag var kul =) Socialpsykiatri de första 3 timmarna, men jag och Marika bara gick runt och flummade för vi hade inget annat att göra. xD. det = KUL. ! xD
Sen var det lunch och då åt jag med några sötnosar, gick sedan till Op där vi satt och degade. Haha det = KUL. och et ögongodis, ups sa jag det högt haha. nej jag ska inte prata mer om det. xD

Sen hade jag Engelska helt okej o sen 2 timmars konferens och Reception och det var inte lika kul. xD. så himla segt.
Usch

Sen i kväll ska jag nog inte göra så mycket, ska följa med pappa och hämta min syster i stan senare. =)

När livet ibland går snett eller man är nere är det bara att ta sej själv i kragen och intala sej själv att man ska klara det<3

Kommentarer
Postat av: sabbe

nej jag vet, men judon kräver ju faktiskt lite m jag ska klara visst grejer. men det ordnar sig .

2008-10-15 @ 16:00:37
URL: http://ssssaabbeee.blogg.se/
Postat av: Isabella

Fin blogg =)

2008-10-22 @ 18:30:13
URL: http://bellih.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Eftersom mina läsare är så underbara har gratisklader gett mig vill chansen att ge mina underbara läsare 100p istället för 50p när ni reggar er via denna länken --> http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=39682 Då är det inte alls långt kvar till ett presentkort på GINA TRICOT eller HM! Det är alltså endast genom denna länken du får 100p.

Ni är givetvis med och tävlar om en goodiebag.

Kramar eran Noly

2008-10-22 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0