Fredag, äntligen

Hejsan alla sötnosar!

Hur är det med er? Med mej är det bara bra, om man bortser från min fot. Jag var inne hos skolsköterskan idag ocg frågade vad det kan vara för något, men hon visste inte riktigt så hon ska kontakta otopeden och fråga om jag kan komma dit så dom kan kolla på de. :S Så hon la ett gasförband runt och det känns lite bättre. :)

Det är väldigt mycket sjukhus på sama gång, Men jag ska nog klara av det, har juh alla mina underbara vänner/släkt/familj som alltid finns där för mej<3

I skolan går det bra, men bajs med matten och då menar jag verkligen BAJS! Usch, jag hatar matte och jag fattar inte varför jag läser matte B. :S haha.Men men jag ska klara det och jag hoppas verkligen det =).

Snart kommer min syster Erika hem från Kenya. Wihoo, Hon har varit borta i snart 2 veckor och jag saknar henne jätemycket. Hon har juh också fyllt 18 där nere, så ett STORT GRATTIS TILL HENNE! =) Wihoo hon fyllde den 18 sept. Jag hoppas hon har med sej något fint hem till mej. =) haha

Idag har jag varit på stan och köpt en present till henne, Fatta var dyr den var. Hahah men hon är värd den , Puss på henne <3
Johanna följde mej ner till stan och innan dess så mötte vi upp min kusin Emma. Men sen var Johanna tvungen att gå för hon skulle köpa en present till mej. =) Wihoo. xD Undrar var jag får. xD.
Mina flickor kommer hem till mej imon, synd bara att inte alla kan gå =/ Men det ska nog bli kul =D.

Nej nu ska jag dra, Ha de bra
Pusspuss // Ramona

Kommentarer
Postat av: belinda

usch jag hatar med matte -.-'

2008-09-20 @ 10:33:19
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0