Tisdag

Hejsan!
Hoppas allt är bra med er, för det är de med mej. =)

Idag har det varit skola då, helt okej skoldag, haha åt med Hanna och Eve o de kan jag säga att det var roligt. =)
Dom små töserna är alltid så roliga. =) haha,

Annars i skolan idag hade vi Socialpsykiatri i 3 timmar kanske inte för länge, ni som inte läser det undrar nog vad det är, och jag kan säga att man pratar och lär sig om psykiatrin i sverige, fuktionshinder och massor av mer. haha vi skulle göra en pjäs och vi hade as kul vi som var i min gupp för vi skulle göra en sak en forbier o då hade vi forbi omlössnoppar xD. men sen nyss kom jag på att offert var en kille så de gick juh inte så bra . xD. men men, kul hade vi i alla fall..

sen efter den lektionen så hade vi lunch o sen engelska inte fullt så kul o sen hade vi konfesens och reception inte fullt så kul xD.

Lite om min dag. xD.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Julia

kul att du hade en bra dag! :)

Har frågestund i bloggen så hade vart kul om du ställde någon intressant fråga, fråga exakt vad som helst!

2008-10-02 @ 17:27:57
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0