Blodprov

Godmorgon!

Sovit gott? Det har i alla fall jag =)

Nu har jag tagit mitt blodprov som jag skrev om igår, jag tycker det är lite kul, för varje gång kollar jag på hur dom gör, och likså frågar dom om jag är rädd, och svarar så snällt nej. Haha. Jag är hungrig, jag har inte fått äta, haha, skulle juh vara på fastade mage, så jag fick inte äta, men det gick bra ändå, fick sova 10 min längre och det var juh skönt =)

Varje kväll brukar jag ta fram kläder, så att det brukar vara klart på morgonen, men igår var jag saå trött så jag orkade inte det, jag tog bara fram en tröja, men jag visste inte vad jag skulle ha för byxor, jag kunde verkligen inte bestämma mig, haha men ca 10 min innan vi skulle ge av iväg mot bussen så fick det bli mjukisar, skönt, och jag ångrar mig inte för 5 öre, haha, Det är nog mitt favvo plagg.

Om ni undrar varför jag skriver såhär tidigt så är det för att jag har konferens och reception, och jag är klar med allt så jag får göra vad jag vill. =)

Skriver kanske ikväll om jag hinner. Och jag tror minsan att våren är kommen på rikigt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0