jahoppp

Jahopp vad ska jag skriva? Dagen har varit bra, jag var på sjukhuset, det gick bra, ska tillbaka imorgon, ska ta blodprover då. :s Vissa människor är rädda för nålar men jag är faktiskt inte det, jag tycker det är kul att ta blodprov, haha.


Det var med första april, och Sofia och jag kom på de brilianta idén att driva lite med Tim. Så vi skickade iväg ett sms

- Vet du vad som har hänt?

- Vad? om Vad? Är det ett aprilskämt?

Fan också, efter det var det inte roligt längre, haha, men Sofia skrev vidare, xD Vi hade tråkigt, okej, hahaha Vi måste skaffa oss ett liv, haha.


Imorgon har jag prov, har inte alls övat mycket, men det handlar om intern marknadsföring och komunikation med medier, ganska lätt, så jag anser att det inte behövs så mycket plugg. haha Jag vet, jag är lat..


Helgen kommer att bli bäst, berättar om den någon anna dag, Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0