ojojoj

Hejsan,

Förlåt för jag inte har skrivit så ofta nu, Men jag har helt enkelt inte orkat, jag har skitig i bloggen och koncentrerat mig på sådant som var roligt och sånt jag är bra på.
Vi har haft ett underbart lov, som verkligen behövdes. Lovet har varit lungt och skönt med mycket sömn och roligheter. Lovet börjde med Bio men några vänner, sedan blev det runda på stan med Tim och dom bästa, =) Massor av mys, musik och skratt. Senare så skjusade Tim hem mig och johanna hem till johanna,Jag skulle då sova där. Vi gick och la oss undefär vid 3 halv 4 kanske, På Lördagen vaknade vi runt 10 och åt frukost och gjorde iordning oss och cyklde iväg och tittade på Albin när han spelade fotboll, men Tim, Albert och Sammy, Trevligt trevligt. Efter det så åkte vi hem och satt ute i solen med musik och pratade. Massvis av mys. Stannade hos henne till 7 typ. Lovet firades väldigt bra, kunde inte ha fått en bättre start.

Påskafton var mysig. Marianne och Fredrik var hemma, vi åt god mat och bara va. Senare på kvällen så var det dax att göra iordning sig och kila iväg på förfest hos Eve, trevligt trevligt, Skulle också sova där, med johanna, Sen när klockan hade passerat 19.00 stack vi vidare på fest, FRIDAS 18ÅRS FEST!!! Det var verkligen kul det stund det inte var något strul någon annanstans, lite bråk och sådär..Ojojoj du är en söting ;) Vid ca halv 2 kanske det var, höll inte koll på tiden så stack vi till Eve och gjorde oss iordning för sängen, och Johanna slocknade direkt medans jag och Eve låg och pratade. Mys på hög faktor, =)

I måndags var jag på 60 års kalas för min farbror fyllde 60, Det var kul att träffa släkten =)

Annars har lovet varit skönt, mycket sömn, sol och vänner, kan inte bli bättre, <3

Har ett matteprov på fredag, :S Usch jag kan ingenting. Måste verklige råplugga imorgon,
Börjar vid halv 1 på Fredag med, SKÖNT med sovmorgon =)

Nu ska jag dra, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0