lalala

Tjena, längesedan sist, jag har glömt bort att uppdatera tills Evelina sa att jag skulle göra det, så jag var tvungen att göra det nu bara för det;) haha

jadu, det har inte hänt så mycket i mitt liv på den senaste tiden... Jag och Erika hängde med Marianne och Fredrik till Stockholm (dom bor där) vi shoppade både måndag och tisdag :D Härligt med nya kläder i garderoben. Mina inköp blev: 4 t-shirtar, ett par jeans, 2 par skor, mascara, 1 kofta, ett linne, ja jag tror att det var allt :) Kul hade vi i alla fall :D
Sen för några veckor sedan så var jag på 18 års fest för Albert och Sammy, kvällen var mer än bäst, god mat, alkohol, vänner, det kan inte bli bättre:)

Snart är sommarlovet slut och vi börjar på onsdag igen, 3:dje och sista året på gymnasiet, usch det känns lite skrämmande för jag vet inte vad jag ska göra efter skolan? Men det ordnar sig väl på något sätt antar jag..

På lördag smäller det igen :D:D

Puss:*

Kommentarer
Postat av: evelina

haha låter som att du har haft ett bra sommarlov :) på lörda blir de fääääst :D o i mon blire shoppnig :D love it :D<3

2009-08-13 @ 23:59:40
Postat av: Yesso

puss på dig :*

2009-08-14 @ 21:14:46
URL: http://yesso.blogg.se/
Postat av: Frida

Naaaajs , du är egentligen oxå ett shoppingmonster . skolan är här, vet inte om jag gillar eller ogillar :S <3

2009-08-24 @ 23:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0