15 Februari!

Idag är det den 15 februari för er som inte visste, haha. Denna dagen är den sista dagen på vårat lov. Lovet har varit bra men gått väldigt fort, eller hur? Det ska bli ganska kul med skolan imorgon tycker jag. Men det är nog bara jag som tycker det, eller hur?

Varför ska man sakna någon som man har pratat med typ två timmar tidigare? Betyder det att man bara är vänner eller att det finns mer än bara kompiskänslor? Helt ärligt vet jag inte vad jag känner eller tycker. Men jag tror förr eller senare att jag kommer att få reda på det, Men vill jag vänta så länge? Är man bara ute efter närhet eller något annat? Jag själv vet inte, Svårt, ja svårt är det allt. Det är väl bara att vänta och se eller hur? Aja,.

Hoppas ni har det bra <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Ojojoj!!! nu måste jag snacka med Mona på msn känner jag!!!

2009-02-15 @ 21:33:08
Postat av: Evelina

WHATA. Berätta, msn nu !!!!!!??????:D:D

2009-02-24 @ 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0