aj, aj, AJ!

Tjena!

Dagen idag har varit helt okej. Grejade lite med mitt rum så i morgon ska jag måla det sista och ställa in alla grejer, så att det blir klart någon gång, haha har hållt på i ca 5 månader nu, men det ska bli färdigt denna veckan =)
I alla fall, sen efter det tog jag en långdusch. Härligt =) Sen åkte jag, pappa och Erika till Ekenäs en sväng, och jag blev så himla sugen på att åkta pulka så jag drog med Erika ut ocvh åkte Fy vad skojsit det var, men aj min rumpa, jag har nog brutit den (om man nu kan göra det) hahaha, men fy vad ont det gör, Michelle och Jennifer kom förbi en sväng och åkte med oss, trevligt att träffa dom tjejerna, för det var rikigt längesedan. Sen myllade jag Erika, fast hon myllade tillbaka sen, bajs på henne.

Hon var på aupair möte igår men sin vän Jackie, jag tror hon ska åka till hösten, fatta vad jag kommer att sakna henne, men hon kommer att få uppleva 10000 saker i USA. Hon kommer inte vara hemma på min student och kanske inte på mn 18års dag. fy fan. Men men nu ska jag inte tycka synd om mig själv, men det suger..

Vad har ni hittat på idag??

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0