Alla <3 dag

Hejsan,

Idag är det alla hjärtans dag, =) Det är mys, Kvälle spenderas hemma hos Eve med massor av trevligt folk =) kommer att bli nice.

Innan idag så ringde Erika och sa att det skulle vara racing på en sjö inärheten av där jag bor, så när pappa sedan gick ut hörde han hur det lät och frågade om jag ville föjla med, efter många om och men gjorde jag det.. När vi kom dit så var det bliar/crossar/fyrhjulingar/gokarts/snöskoters ute och slirade på isen, det var mega ballt, nästan så jag ville åka med juh, som jag sa till david "kanske ska flirta upp en snygging och fråga om jag får hänga på, haha okej kanske inte. Vissa hade inte äs hjälm på sig, farligt farligt. usch det skulle jag ha, men jag är en rikigt liten mes ;)

Jag har ont i magen btw,

ha en toppenbra dag <3

Kommentarer
Postat av: Yesso

det va kul hos eve, tack <333

2009-02-15 @ 10:31:37
URL: http://yesso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0