Förkyld

Fy fan vad jag hatar att vara förkyld. Täppt i näsan, tjock i halsen, hes osv, Röv på det.

Jag har inte skrivit på länge för att mitt internet har inte funkat och då är det så att jag inte kan blogga, och när jag är i skolan så har jag inte hunnit. Jag har fått reda på var jag ska praktisera nu, De första 3 veckorna blir det kappahl och de andra 4 veckorna blir det netto, jag hoppas verkligen att det kommer att bli 7 bra veckor.. ni får hålla tummarna för mig.

I tisdags så var det fixit mässa och vi som läser konferens och reception var tvugna att vara vid skolan vid 7.00 och det var sjukt tidigt., men allt gick bra och så.=)

Usch jag orkar verkligen inte skriva mer, återkommer imorgon.
Puss

Kommentarer
Postat av: Samantha

Hihi så sööt du e Charlotte :D

vi måste hitta på något snart <333

2009-02-27 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0