Huvudvärk

Ja huvudvärk är det jag har just nu, tyck synd om mig, för jag tyckre synd om min själv i alla fall ;)haha

Dagen började med att vakna typ vid 10 sen vid 11 hade jag telefontid till min detist, hon frågade om allt var bra och så, vilket det är, jag ångrar verkligen ingenting, mår skit bra. Hon var i alla fall stolt över mig, vilket kändes skit bra =)
Sen vid 11.45 så hade jag och Erika tid hos frisören, det blev fint, ni ka få se bild någondag =) Min kamera är för tillfället död.. Sen efter det så åkte vi hem en liten stund för att sedan åka vidare till Vetlanda, där vi mötte upp vår kusin Emma, och då var det dax för shopping. Blev lite inköp, bla, en halsduk, ett halsband och Fridatidningen =), Sen gick vi och fika med. Massor av mys =) Sen var det att gå till stationen för jag skulle hem, där träffade vi Thilda =)=) Mys, längesedan man träffade henne, medan Erika pratade med henne så stod jag och Emma och flummade, haha sen var jag tvungen att gå.

Min dag har varit bra, och snart är lovet slut =(

Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0