Kvällen,

Ja min kväll har gåt ut på att klaga på att jag har ont i rumpan, jag kan inte ens sitta ner, fatta ni då hur ont det gör? Så just nu sitter jag på sne för att det inte ska göra ont, Blääää på det!! Så jag har legat och kollar på 90210 ett rikigt bra program tycker jag, har ni sett det?? I så fall inte se det! Jag tycker det i alla fall.


Jag saknar dig, det är så tomt utan dig, msn är helt dött när du inte är inloggad. Jag bara väntar på att du ska logga in, fast jag vet att du inte kommer att göra det pga att du är med en kompis. Du gör mig glad, du är en av dom som vet mest om mig och jag litar verkligen på dig, jag hoppas att du förstår det, och litar på mig lika mycket som jag gör på dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0