Lider mot sitt slut

Tjena !

Igår spederades kvällen i landsbro hos min söta vän Evelina, massor av trevligt folk, melodifestivalen och film =) Skräck det är ingen höjdare, fy fan, men jag höll Frida i handen, xD

Idag är det söndag och lovet lider mot sitt slut, tyvärr, när man blickar tillbaka på veckan så kommer jag inte på många saker jag har gjort, haha, det har varit ett lungt lov vill säga. Men mycket behövligt,

Idag måste jag plugga matte, usch, matte B är rena döden.

Hare bra, Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Du och Linus var viktiga igår:P XD

haha!



det var askul igår o matte B e döden , men matte D också !!!

2009-02-15 @ 21:32:25
Postat av: Evelina

Hahaha japp de e bra att ni hade roligt :D

ja vet ja gillar inte skräc så därför äger ja inga skräckfilmer så ja fick låna av brosan o hans filmer suger hahaXD:D love u <33

2009-02-23 @ 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0