Promenad

Hejsan!

Maten var skit god, =) Duktig jag är, haha. Efter maten var jag ute en sväng, rikigt mysigt. Snö och solsken är supermysigt. Så nu har jag inget att göra, jag hatar söndags eftermiddagar, dom är så otroligt sega, eller hur? Usch usch. Får väl sitta här och dega ett liten tag, tills jag kommer på något annat.

Jag har tänkt på en sak. Vas är meningen med livet egentligen?? Är det att ha en bra familj, vänner och gå i skola? Eller att man trivs med sitt liv? Eller vad är egentligen meningen med livet?


Kommentarer
Postat av: Frida

Psykologin har fastnat i Monas huvud!

Meningen med livet bestämmer man själv. Det är att leva livet, ta chanser, våga leva, förverkliga sina drömmar, ta allt som det kommer. Jag tror inte på en mening med livet, men just nu känns det bra !

Man ska kunna titta tillbaka på livet och vara nöjd med det man har gjort, vara stolt över sina handlingar , inte ångra de val man gjort, för annars har man inte gjort det där impulsiva, det där som kanske har ändrat hela sitt liv ! Meningen med livet kanske e o få ett bra jobb, en underbar man och vackra barn =) E det man vill så har man funnit meningen med livet, men om det är inte det man vill , så ska man inte göra det ! Meningen med livet enligt mej är att man ska ha levt det på det sättet man själv vill och inte ångra något!!! <3

2009-02-09 @ 01:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0