Sölkorv!

Hejsan!

Idag fick jag vakna tidigt pga att vi skulle ha mys hos Evelina. Det var rikigt trevligt, tänk er själva vara 4 vänner som bara sitter och pratar och skrattar och gör det som faller oss in ? Hur bra låter inte det? Jag tycker det låter superbra =)
I alla fall jag hade lovat väcka Erika vid halv 10 för hon skulle skjusa mig till Landsbro, men hon vägrade gå upp så jag fick dra av täcket och hjälpa henne på med kläderna, så det skulle gå lite fortare. Sen när vi var på väg så fick vi en rikigt sölkorv framför oss, alltså en bil som körde ca 30 km/h, fatta var irriterad jag var, så jag kom lite sent. Varför är det så typiskt att få en bil som kör så himla sakta framför när man har brottom? Det händer mig alltid typ
Dagen idag var toppen, och just nu sitter jag här och gör ingenting, har tråkigt. Men men, imorgon kanske det blir fest, Toppen =) Det behövs =)=)

Hugs

Kommentarer
Postat av: frida

inget slår det,vet du vet vfr??? för vi är bäst babe<333 ingen fest :(

2009-02-10 @ 15:35:45
Postat av: Evelina

Yeaaay de va skiiiit kul de måste vi göra om snart igen :D synd att de inte blev nån fest men men :) hihi love to you my friend <33

2009-02-10 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0